NYTT TILL THE SIMS 2




Och då menar jag nytt för mig! Vet att det är många som provat att ladda ner tillägg till spelet och jag är lite besviken att jag inte gett mig in på det tidigare för det är ju jättekul med nya prylar och nya utseenden! Jag har en tendens att alltid tro att allt som jag inte förstår mig på även är för svårt att lära sig. Det var inte så svårt som jag trodde, men jag måste ha gjort något galet för alla mina sparfiler försvann så jag var tvungen att börja om på nytt. Alla mina familjer och alla mina hus!!:'( Nåväl, ny start och nytt utseende åt alla mina simmar! Och jag har ju egentligen inget emot att bygga nya hus heller, hehe!:3

Bildkälla

Sidan som bilden kommer ifrån och några fler sidor med nedladdningar till the sims 2 kan ni hitta hos Elin aka Nevnarien! Hon förklarar även hur du gör för att lägga till allt till ditt spel! Hon har en "the Sims 2"-kategori:)

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
TikkTakk skriver...

Jag har också försökt det där men just då gick det inte så bra, nåt fel med mitt sims spel :O



sv: Tack så jätte mycket! :3 <3

Datum: 2010-12-08 Tid: 15:35:31
URL: http://tikktakk.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback