SUNDAY AFTERNOON




Sitter och lyssnar på Radiohead och funderar på om jag ska dammsuga eller inte. Vilka funderingar.

Kunde inte somna imorse så jag satt och kollade på en massa youtube-klipp på mobilen. Och så slog tanken mig; Undrar om JAG finns på youtube? Undrar om jag finns därute på en sån där klassiskt pinsam video som någon lagt ut för sitt eget nöjes skull. Var tvungen att kolla upp det och till min förvåning (och till en början fasa) så gjorde jag det! Videon är i jättedålig kvalitet så först var jag inte ens säker på om det verkligen var jag. Men jag inser nu att det faktiskt måste vara det för ju mer jag tittar på klippet så minns jag mer och mer. Jag kan höra rösten från en gammal kompis till mig också vilket gör mig mer säker. Jag ser helt lost ut, har på mig någon annans tröja och jag undrar om jag är full. Känner inte igen någon annan på klippet så jag undrar verkligen vart fan jag var?
Titeln är jätterolig; "Sug på den Annica".
Sen finns jag kanske med på diverse andra klipp, men det här var vad jag fick fram genom att söka på mitt eget namn.

Finns du ofrivilligt med på youtube?

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
sandra skriver...

svar: Jag vet inte vem jag skulle vilja vara direkt. Men att jag skulle bo i nåt annat land och inte i sverige, tror att jag skulle ha mer val och ett helt annorlunda och spännade liv. Men jag ska göra mitt liv spännade när jag går ut gymnasniet.



älskar dig outfit, såå snygg :)Kram

Datum: 2010-04-18 Tid: 16:40:25
URL: http://saandraans.blogg.se/
Mari skriver...

Sv: Tack så mycket! :D

kram

Datum: 2010-04-19 Tid: 10:45:33
URL: http://coventina.blogg.se/
Wararat skriver...

sv Tack för tipset, ska förssöka hitta rita det idag ! :D

Datum: 2010-04-19 Tid: 14:47:22
URL: http://noxea.blogg.se/
Wararat skriver...

Hilary Duff, men det ser inte ut som henne tyvärr :/

Datum: 2010-04-20 Tid: 15:41:00
URL: http://noxea.blogg.se/
Anonym skriver...

gud vad söt bild! :)

Datum: 2010-04-24 Tid: 16:09:21
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback