TinierMe


Såg den här sidan via en reklamspalt på Facebook. Har inte spelat än, kollade mest in den för att den såg söt och rolig ut.



http://www.tinierme.com/

När jag gick i högstadiet brukade jag chatta på Habbo Hotel, en chatsida där man fixade till en egen figur och gick runt på ett stort hotell och snackade med folk.
Jag tror att den här chatsidan fungerar ungefär likadant. Har som sagt inte provat själv än och eftersom jag inte är särskilt intresserad av chat överhuvudtaget (och absolut inte med främmande människor) så kommer jag kanske inte att göra det heller. Men kanske detta är något för andra manga- och animéälskare som dessutom gillar att chatta?

Någon som provat?

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Anna skriver...

JÄTTESNYGG BLOGG!

Datum: 2009-11-26 Tid: 10:59:03
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback