MittVal Vegetarian



Den här fick jag med mig hem när jag varit hos mamma. Den innehåller 2 B-vitaminer och 5 mineraler som det kan vara svårt att få i sig när man är vegetarian. Kostar ca 120 kronor och räcker i hundra dagar (en tablett om dagen).

En tablett innehåller:

B2 100% av RDI
B12 750%(!) av RDI

Järn 100% av RDI
Zink 150% av RDI
Jod 100% av RDI
Selen 100% av RDI
Kalcium 30% av RDI

Ett gott tips till alla vegetarianer!:)

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
anna skriver...

oj! har du inte ätit dem innan? trodde jag alla vegtarianer gjorde :P såna har jag käkat nästan enda sen jag blev vegetarian, så i säkert 8 år :) om jag visste skulle jag tipsat dig om dem tidigare ;)

Datum: 2009-11-25 Tid: 12:25:05
URL: http://veganshake.blogspot.com
Annica skriver...

Svar till anna:

Usch ja, jag är lite sen ibland. Men nu vet jag!:P

Datum: 2009-11-25 Tid: 18:24:58
URL: http://mangaandart.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback