LITEN REPRIS


Lägger upp bilder igen på mina tavlor som är till salu. Blir en liten repris för er som redan sett dem på min gamla blogg.

Följande text och bilder är från den 13 oktober 2009!

Nu är mina tavlor och övriga målningar till salu! Har hållit på dem för länge nu och jag känner att det är dags att rensa bort det mesta. Vill inte hålla fast i allt det gamla utan leta ny inspiration och starta om på nytt igen.
Tavlorna har inga namn och inga hängare (men kan ordna det om så önskas).
Priserna är inte exakta. Finns det fler som är intresserade av samma tavla så kommer jag att sälja till den som bjuder mest. Och om det visar sig att det inte finns några intresserade överhuvudtaget så kommer jag naturligtvis att sänka priserna avsevärt. En nära vän har dock lärt mig att konst ska ha sitt pris, så jag hoppas att jag inte kommer att behöva göra det.

Är tacksam för kritik!



Olja på canvasduk (träram)

Mått: Ca 24 x 30 cm

Obs!
Är inte helt vågrät i överkanten!
Syns dock inte särskilt mycket när den hänger på väggen!

50:-




Olja på canvasduk (platt)

Obs!
Färgerna i bakgrunden är aningen grönare än vad fotot visar!

Mått: 27 x 35 cm

100:-




Olja på canvasduk (platt)
Mått: 27 x 35 cm
100:-



Olja på canvasduk (träram).
Mått: 109 x 90 cm
1200:-



Olja på canvasduk (platt)
Mått: 27 x 22 cm
200:-



Olja på canvasduk (träram)

Lågt pris pga att kanterna har blivit lite slitna!
Mått: 22 x 27 cm

50:-



Akryl på canvasduk (träram)
Mått: 30 x 40 cm
200:-

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
sam skriver...

amazing! hur länge har du målat/ritat?:)

Datum: 2010-07-06 Tid: 00:34:00
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
SARAS FOTON & TECKNiNGAR skriver...

Jag har kollat igenom all din konst och du är helt AWESOME! Keep up the gooood work :)

Datum: 2010-11-22 Tid: 11:44:21
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback