Gammal teckning i akvarell



Akvarell på ritpapper. A4

Väldigt gammal teckning.
Fråga inte vad de där ljusare fläckarna är, för jag kommer inte riktigt ihåg hur de hamnade där. Tror jag skulle dölja något klotter och valde att måla med någon envis vit färg för att sedan måla över när jag färglade bilden.
Gick inte så bra.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Lisa skriver...

Va!! Vad konstigt!!

Jag satt JUsT och tänkte på den här teckningen,

och försökte komma ihåg hur den såg ut!

Det var jättekonstigt, för jag tänkte faktiskt på den... :3 Kul att få se den. :D Du gjorde de vita fläckarna med akryl, efter Görans förslag, men minns inte varför, du skulle dölja nåt som sagt..

Datum: 2009-12-02 Tid: 07:53:29
URL: http://www.godismysponsor.se/lisa
Svar till Lisa! skriver...

Dumma Göran att ge mig så dåliga förslag isåfall:( Haha, kul att du tänkte på den. Jag la upp den bara för att jag råkade se att den var en av de mycket få teckningar som jag har inlagda på den här datorn. Coolt! Tänk om du kom att tänka på den exakt i samma stund som jag fick se den?:O

Datum: 2009-12-02 Tid: 21:52:39
URL: http://mangaandart.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback