Bolt


Jag är alltid så seg med att se alla Disneyfilmer. Men när jag väl ser dem undrar jag alltid varför jag inte bryr mig mer. De är ju alltid så sjukt roliga! Jag vill verkligen veta vilka som sitter och knåpar ihop alla skämt och uttryck som gör filmerna så fantastiska.
Ikväll såg jag Bolt och blev helt såld som vanligt. Jag skrattar, fnissar, tjuter och ler mig igenom filmen och ser sen också lyckligt igenom eftertexterna.
Mina favoriter är helt klart duvorna och Rhino (hamstern). Duvorna för att de är så klockrena och hamstern för att han är så underbart tjock och ser så gosig ut.


Är ni precis som jag och väntar med att se filmer för att ni inte tror att de kommer leva upp till era förväntningar så kan jag tala om att det är helt klart värt att spendera tid på den här filmen! Men se den med engelska röster! Annars blir det lätt så att alla roliga repliker bara känns fåniga.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
anna skriver...

jag har velat se den sen var med i kalle anka på julafton vilket är ett år snart :P men det har inte blivit av. och så har jag hört av en kompis att den är väldigt sorglig..

Datum: 2009-11-20 Tid: 11:54:40
URL: http://annabitar.blogspot.com
Natalie skriver...

vilken söt liten blogg du har! :)

take care, puss! <33

Datum: 2009-11-20 Tid: 15:02:40
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback