Tokyo Mew Mew vol 1 och 2 - Till salu


Köpte de här två första pocketböckerna i serien Tokyo Mew Mew för ungefär fem år sen (då de precis hade börjat komma ut på svenska) men kände inte att det var något för mig. Känner heller inte att det är något jag vill spara så nu vill jag sälja dem.
Böckerna är i fint skick (har bara läst dem två ggr).




Tokyo Mew Mew, Volym 1 (till höger!!)
Ca 180 sidor.
Pris i butik: ca 60 kr
Mitt pris: 30 kr

Tokyo Mew Mew, Volym 2
Ca 190 sidor.
Pris i butik: ca 60 kr
Mitt pris: 30 kr


"Vad som helst kan hända i mangans förtrollade värld. I Tokyo Mew Mew är tjejen Ichigo med om en konstig olycka som gör att hennes DNA korsas med en utrotningshotad vildkatts. Snart träffar hon andra tjejer som har varit med om samma sak och det dröjer inte länge innan de får en förklaring till varför. De är utvalda, de ska rädda jorden från attackerande utomjordingar. Samtidigt jobbar de på ett café och försöker gå på romantiska dejter utan att avslöja sitt superhjälte-jag. Det är inte så lätt som det låter, inte när kattöron envisas med att hoppa ut ur huvudet.

Tokyo Mew Mew är en söt historia om fem medvetna superhjältinnor där det är lätt att få en favorit att identifiera sig med. Historien är spännande, rolig och filmisk samtidigt som den väcker medvetenheten om till exempel miljöförstöring.

Tokyo Mew Mew tecknas av Mia Ikumi och skrivs av Reiko Yoshida. Det är en ganska ny manga som publicerades för första gången i Japan i mitten av år 2000."

Källa: http://www.bonniercarlsen.se/Bocker/Bokpresentationssida/?isbn=9789163844263

Är du intresserad av att köpa dem eller känner någon som kanske är det? Hör av dig till mig!


KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Elin [ n e v n a r i e n ] skriver...

sv: men ellerhur, allt har sin tid :) Det säger ju inte poff och så blir man frälst direkt... ;) Jag är fortfarande i utvecklingsstadiet jag osckå.. fast en bit längre fram.. hehe.... undrar om man någonsin blir fullärd :)

Datum: 2009-12-07 Tid: 00:04:26
URL: http://nevnarien.se
lissy skriver...

är intresserad av att köpa den men vet inte om jag får ;(

Datum: 2011-06-02 Tid: 15:44:41
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback