Shoppingdag


Idag vaknade jag upp med extremt torr mun eftersom jag sovit med den öppen hela natten. Är täppt i näsan morgnar och kvällar så jag hade inget annat val. Jag sover aldrig med öppen mun annars eftersom den gärna... Stänger sig själv. Med andra ord känns det bara jobbigt att försöka andas med munnen när jag ska sova eftersom jag inte kan känna mig särskilt avslappnad.
Jag trodde att jag började bli frisk, men det ger verkligen inte med sig så lätt.

Trots att jag knappt hade någon röst imorse så ville jag äntligen få chansen att gå på mellandagsrean, så jag fick Hans att följa med mig och så ringde Lisa och ville också hänga med.

Köpte den här söta t-shirten på New Yorker. Väldigt typisk mig! (älgar<3) Inte rea-pris men jag ville verkligen ha den och den var ändå rätt billig! Köpte även ett par jeans som jag vid första anblick inte trodde att jag skulle komma i, men som till och med satt lite lagom slappt när jag fått på mig dem.



Köpte ny schampokaka (Godiva) och ett läppbalsam (Lip Service) på Lush. Dessa kan ses som julklappar från Hans eftersom jag köpte dem med presentkortet jag fick av honom på julafton.



Har jag inget för mig imorgon tar jag mig kanske ännu en titt på stan. Det blev lite stressigt idag. Går ju upp vid två-tre på eftermiddagarna och eftersom jag tar sån tid på mig att vakna så drar jag ut på det tills det tillslut blir för sent. Åker kanske hem till Lisa på kvällen också :)

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Louna skriver...

Konnchiwa! Tackar för att du tycker om min blogg. Jag försöker vara lite enkel men jaa. Du har också en fin blogg - speciellt bakgrunden. ^^



Jag har tecknat manga ganska länge, har tappat räkningen hur många år jag har "satsat" manga.



Du själv? ^^

Datum: 2009-12-30 Tid: 00:32:20
URL: http://loty.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback