Moster fyllde 60, och jag 21


I lördags firades min moster som fyller 60 år snart. Det blev en trevlig kväll med mat, lekar och mycket prat och skratt. Och den kvällen kom det snö som ett helt fantastiskt inslag till en redan lyckad kväll!
(Bilder kommer eventuellt om jag åker hem till mamma så småningom!)

Men igår (söndag) firade jag mig själv eftersom jag fyllde 21. Det blev en del besök under dagen och jag tror  att jag drack te och åt godsaker för en hel vecka framåt. Mina presenter bestod av en hel del ätbart, som choklad, te och bakelser, men också pengar som ska gå till en scanner och lite annat roligt. Fick dessutom en kamera av Elin och ett par benvärmare av Lisa. Hade en riktigt bra dag!




En liten del av gänget som satt och mös i vardagsrummet den här dagen!
(dåligt ljus på den här bilden dock. Vi hade nämligen nersläckt och massor av ljus och sånt och det ville inte kameran att någon annan än vi skulle få se)





Det här ljuset stämmer bättre in på verkligheten :)




Folk verkar tycka att jag ska äta upp mig lite. Presenterna bestod bland annat av 2 sorters muffins, saffransbiscotter, polkaskorpor, pepparkakor, geisha, mörk choklad och hjärtformad aladdinchoklad. Tur att mina gäster åt friskt av det jag hade bakat iallafall så att det slapp bli något över av det :)

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Anna skriver...

Alltså fy fan vilken nörd jag är. Jag skäms ju. Sitter och tittar på Facebook i mobilen ju! Borde gå på avgiftning eller något...

Datum: 2009-12-16 Tid: 01:54:04
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback