Tillfrisknande i soffan


Idag har jag varit sjuk i tio dagar och det börjar äntligen kännas som om det går åt rätt håll. Bara lite snor kvar och lite hosta på morgonen. Skönt! Men för säkerhets skull så tar jag det riktigt lugnt idag och tänker inte anstränga mig det minsta.
Tänker sitta vid tv:n resten av dagen och jobba vidare på Elins julklapp. En mangateckning i akvarell på canvasduk. Det var hon själv som önskade sig så jag ska försöka se till att hon inte kommer att bli besviken. Resultatet kommer upp när hon fått den!
Sen blir det nog lite Silent Hill 2. Vet att det inte var så länge sen som jag varvade det för tionde gången eller så, men trots att alla spel i serien är bra så har jag ändå fastnat särskilt för tvåan. Vet inte varför, det är bara så jävla skitbäst helt enkelt!
Imorgon är det julafton! Men det känns som om jag redan firat den:)












Förresten, jag måste nog anstränga mig lite idag ändå. Det vore ganska gott med chokladglass och eftersom det aldrig finns vad jag vill ha hemma så får jag masa mig ut och köpa det.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback